תקיפת בן זוג במשטרה

תיק חקירה פ”א 521257/2012 מרחב דן – תקיפת בן זוג: תיק החקירה נסגר!!! (עו”ד דבח שאול ייצג את החשוד). פנה אל משרדי לקוח, אשר בינו לבין אישתו מתנהל הליך גירושין קשה. כפי שקורה לא אחת התיקים כאלו, מקבלים מי מהצדדים “עצות טובות” ואצים למשטרת ישראל להגיש תלונה כנגד הצד השני.

הלקוח אכן נחקר במשטרה והוחשד בתקיפת בן זוג כי במהלך דצמבר 2012 תקף באלימות קשה את אישתו עת התפתח בין הצדדים עוד אחד מיני רבי ויכוחים.

כמובן שהגשת כתב אישום בגין חשד זה, הייתה גוררת ללא ספק התנהלות מורכבת מול הפרקליטות וסכנה ממשית של ענישה משמעותית עם רכיב של מאסר בפועל.מה גם שלחשוד יש עבר פלילי מכביר.

עבירות תקיפה הינן עבירות שהמחוקק ובתי המשפטים מתייחסים אליהן כנגע בחברה ועושים הכל בכדי למגר עבירות אלימות ואלימות נגד בן זוג בפרט ומכאן הסכנה שריחפה מעל ראש החשוד.לאחר ששוחחתי עם החשוד וראיינתי עד שהיה נוכח בעת האירוע לכאורה, מייד הסקתי כי ככל הנראה המדובר בניסיון להשחיר פניו של החשוד ולנסות לסבכו באירוע שלא התרחש.

לאחר שכל המידע הונח על שולחני, הוגשה בקשה מנומקת ומפורטת לראש משרד חקירות אלימות במשפחה במרחב דן.קצין המשטרה, לאחר שבחן את העובדות, לשמחתי הרבה, קבל את טענותיי והורה על סגירת תיק החקירה נגד החשוד וביטול החשדות נגדו.

למעשה מאותו רגע, נגדע ההליך הפלילי נגד החשוד והתיק במשטרה נסגר.

 

יש לכם מקרה דומה ? אל תהססו לפנות לעורך דין המומחה בדין הפלילי

התכנים באתר זה הינם פרי עטו של עורך דין שאול דבח, אשר תחום התמחותו הינו המשפט הפלילי על כל סוגי העבירות ובכל הערכאות השיפוטיות לרבות בתי משפט לנוער בתי דין צבאיים, דיוני מעצרים וליווי בחקירות משטרה ומצ”ח.
במידה ונעצרת ו/או זומנת לחקירה במשטרה ו/או הוגש נגדך כתב אישום, הנך מוזמן לפנות למשרדי באמצעות הטופס ליצירת קשר בתחתית הדף, או באמצעות אחד מפרטי הקשר הבאים:

משרד ראשי: רחוב משה לוי 11, ראשל”צ.
טלפון רב קווי: 03-5094509, פקס :153-3-5096509
נייד למקרי חירום וייעוץ דחוף: 052-2340999
בקרו באתר המשרד בכתובת: www.ds-lawyer.co.il

לשימת לב: אין לראות בתכנים המובאים באתר זה ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי. יודגש כי בכל הסתבכות עם רשויות החוק, יש להיוועץ לאלתר בעו”ד המתמחה בתחום הפלילי וזאת לשם קבלת ייעוץ משפטי ראוי, טרם קבלת החלטות בדבר התנהלות החשוד מול משטרת ישראל ו/או התנהלות נאשם מול הפרקליטות ובתי המשפט.

זכרו!!! ככל שתקדימו ותסתייעו בייעוץ משפטי ראוי, כך תקטינו את חשיפתכם לסכנות הטמונות בהליך הפלילי.

 

לשיתוף המאמר

לשתף בפייסבוק
לשתף בלינקדין
לשתף במייל
לשתף בווצאפ

לקבלת עדכונים

לקבלת מידע נוסף ועדכונים חשובים בנושא

 
זמין כעת דילוג לתוכן