סוחר סמים לא ירצה עונש מאסר

בהמשך לעדכון בדבר שחרור ממעצר עד תום ההליכים של נאשם שהואשם בסחר ותיווך בסמים מסוכנים אנו שמחים לבשר לכם כי הגזר דין שהתקבל בימים אלו הוחלט שהלקו אותו ייצג עורך דין דבח שאול לא ירצה עונש מאסר.סוחר סמים שהורשע בבית המשפט ב – 3 עבירות של סחר בסמים מסוכנים ותיווך לסם מסוכן ירצה 6 חודשי עבודות שירות!!!ת.פ. 22109-07-14 – בית המשפט השלום בת”א – גזר דין מיום 11/3/2015:

בימים האחרונים נגזר דינו של סוחר סמים, אשר עורך דין דבח שאול ייצג בתיק הפלילי, ניתן להגדיר את סיום התיק כלא פחות מהצלחה משפטית מסחררת. 

סוחר הסמים שהואשם ב 5 עבירות של סחר בסמים מסוכנים ותיווך לסם מסוכן, הורשע בסופו של יום ב 3 עבירות בלבד, 2 עבירות של סחר ועבירה אחת של תיווך.

בשימוע שנערך בתיק הנ”ל, לאחר שעורך דין דבח שאול בחן את הראיות בתיק לעומקן, לרבות עדויות השוטרים הסמויים שהפלילו את הנאשם, עלה בידו כאמור לשכנע את התביעה בכשלים ראייתיים חמורים בתיק ובכך להביא למחיקה של כמעט מחצית מהאישומים בתיק.

משא ומתן מול בית המשפטבין המועד בו הנאשם שוחרר למעצר בית, הודה בעובדות כתב אישום מתוקן שהוגש לבית המשפט לאחר משא ומתן ביני לבין התביעות, היו מספר חודשים בהם שקדתי על בניית אסטרטגיית טיעוני לעונש, לרבות קבלת תסקיר שירות מבחן חיובי בעניין הנאשם וכן חזית מול רשויות צה”ל למען יחרגו ממנהגם ויגייסו את הנאשם לשירות צבאי.

עמדת צה”ל כי בני נוער המועמדים לגיוס ומסתבכים בהליכים פליליים, לא מגויסים ונפלטים מהמאגר של המועמדים לגיוס.כמובן שאי גיוס לצה”ל הינו כמת מוות על בני הנוער בישראל ושמתי לנגד עיניי לפעול לשם גיוסו של הנאשם.במשך חודשים רבים, ניהלתי הליך סבוך מול צה”ל, הליך שסופו טרם הגיע, אך בעת טיעוניי לעונש הצהרתי בשם נציגי צה”ל כי צו הגיוס של הנאשם לא בוטל ובכפוף לרף ענישה עליו סוכם, צה”ל ייבחן בחיוב את גיוסו של הנאשם לשירות צבאי ככל מועמד לגיוס.

כמובן שלאנקדוטה זו הצטרפה העובדה שתסקיר שירות המבחן שהוגש בעניין הנאשם היה חיובי. הנאשם שתף פעולה עם שירות המבחן ולא בחל בכל הליך שיקומי ו/או דרך טיפולית שהוצעו לו. הדבר בא לידי ביטוי בתסקיר שהוגש בעניינו שאף המליץ שלא להרשיעו בדין ולהורות על ביצוע עבודות לתועלת הציבור בלבד.

התוצאה המשפטית בסופו של יום, אני גאה לבשר לכם על תוצאה משפטית שהיא לא פחות מהצלחה, לאחר שבית המשפט הנכבד ערך את האיזון הראוי, הושתו על הנאשם 6 חודשי מאסר בפועל שירוצו בעבודות שירות!!! הלכה למעשה המדובר על עבודות שירות והנאשם לא ירצה ולו יום אחד של מאסר מאחרי סורג ובריח והמדובר ברף ענישה מקל ולא שכיח במחוזותינו.

כיום חזית המאבק עברה למגרש של צה”ל ואני תקווה כי במהלך החודשים הקרובים יהא בידי לעדכנכם שהנאשם שסיים את ריצוי עבודות השירות, מתגייס לצה”ל כיתר בני גילו, אמנם באיחור מה, אך מתגייס.

התכנים באתר זה הינם פרי עטו של עורך דין שאול דבח, אשר תחום התמחותו הינו המשפט הפלילי על כל סוגי העבירות ובכל הערכאות השיפוטיות לרבות בתי משפט לנוער בתי דין צבאיים, דיוני מעצרים וליווי בחקירות משטרה ומצ”ח.
במידה ונעצרת ו/או זומנת לחקירה במשטרה ו/או הוגש נגדך כתב אישום, הנך מוזמן לפנות למשרדי באמצעות הטופס ליצירת קשר בתחתית הדף, או באמצעות אחד מפרטי הקשר הבאים:

משרד ראשי: רחוב משה לוי 11, ראשל”צ.
טלפון רב קווי: 03-5094509, פקס :153-3-5096509
נייד למקרי חירום וייעוץ דחוף: 052-2340999
בקרו באתר המשרד בכתובת: www.ds-lawyer.co.il

לשימת לב: אין לראות בתכנים המובאים באתר זה ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי. יודגש כי בכל הסתבכות עם רשויות החוק, יש להיוועץ לאלתר בעו”ד המתמחה בתחום הפלילי וזאת לשם קבלת ייעוץ משפטי ראוי, טרם קבלת החלטות בדבר התנהלות החשוד מול משטרת ישראל ו/או התנהלות נאשם מול הפרקליטות ובתי המשפט.

זכרו!!! ככל שתקדימו ותסתייעו בייעוץ משפטי ראוי, כך תקטינו את חשיפתכם לסכנות הטמונות בהליך הפלילי.

 

לשיתוף המאמר

לשתף בפייסבוק
לשתף בלינקדין
לשתף במייל
לשתף בווצאפ

לקבלת עדכונים

לקבלת מידע נוסף ועדכונים חשובים בנושא

 
דילוג לתוכן