סגירת תיק תקיפה במשטרה​

תיק חקירה – תחנת ראשל”צ תיק מס’ 334583/2012 – תקיפה. תיק החקירה נסגר!!! (עו”ד דבח שאול ייצג את החשודות). אירוע שהתרחש בעיר ראשל”צ בו היו מעורבים גבר ואישה פרודים וכן, אמה של האישה.

פנו אל משרדי, אם ובת, שתי נשים נורמטיביות לחלוטין, ללא כל עבר פלילי, שלכל אחת מהן תפקיד מפתח וקריירה רבת שנים בתחומה.כנגדן נפתח תיק חקירה במשטרת ראשל”צ, בגין תקיפה של הפרוד.שתי הלקוחות נחקרו כל אחת בתורה היא, בתחנת משטרת ראשל”צ ותיק החקירה הועבר לעיון ראש משרד החקירות טרם העברתו לתביעות שפלה להגשת כתב אישום.

עצם החשד נגדן וחלילה הגשת כתב אישום בגין חשד זה, הייתה פוגעת פגיעה של ממש בחשודות עד כדי סכנה ממשית להמשך עבודתן במקום בו פיתחו קריירה רבת שנים.

כאמור לחשודות אין עבר פלילי.Shoul_Dabachעבירות תקיפה הינן עבירות שהמחוקק ובתי המשפטים מתייחסים אליהן כנגע בחברה ועושים הכל בכדי למגר עבירות אלימות ואלימות נגד בן זוג בפרט ומכאן הסכנה שריחפה מעל ראש החשודות.

לאחר שראיינתי את החשודות במשרדי, ביחד ולחוד, הצטיירה תמונה לפיה היוצרות התהפכו והמותקפות הפכו להיות חשודות בעבירת תקיפה. ממש כך!!!

לאחר שכל המידע הונח על שולחני, הוגשה בקשה מנומקת ומפורטת לראש משרד חקירות בתחנת ראשון לציון.קצין המשטרה, לאחר שבחן את העובדות, לשמחתי הרבה, קבל את טענותיי, ביטול את החשדות נגדן ובעצם הורה על סגירת תיק החקירה נגד החשודות.

למעשה מאותו רגע, נגדע ההליך הפלילי נגד החשוד והתיק במשטרה נסגר.

התכנים באתר זה הינם פרי עטו של עורך דין שאול דבח, אשר תחום התמחותו הינו המשפט הפלילי על כל סוגי העבירות ובכל הערכאות השיפוטיות לרבות בתי משפט לנוער בתי דין צבאיים, דיוני מעצרים וליווי בחקירות משטרה ומצ”ח.
במידה ונעצרת ו/או זומנת לחקירה במשטרה ו/או הוגש נגדך כתב אישום, הנך מוזמן לפנות למשרדי באמצעות הטופס ליצירת קשר בתחתית הדף, או באמצעות אחד מפרטי הקשר הבאים:

משרד ראשי: רחוב משה לוי 11, ראשל”צ.
טלפון רב קווי: 03-5094509, פקס :153-3-5096509
נייד למקרי חירום וייעוץ דחוף: 052-2340999
בקרו באתר המשרד בכתובת: www.ds-lawyer.co.il

לשימת לב: אין לראות בתכנים המובאים באתר זה ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי. יודגש כי בכל הסתבכות עם רשויות החוק, יש להיוועץ לאלתר בעו”ד המתמחה בתחום הפלילי וזאת לשם קבלת ייעוץ משפטי ראוי, טרם קבלת החלטות בדבר התנהלות החשוד מול משטרת ישראל ו/או התנהלות נאשם מול הפרקליטות ובתי המשפט.

זכרו!!! ככל שתקדימו ותסתייעו בייעוץ משפטי ראוי, כך תקטינו את חשיפתכם לסכנות הטמונות בהליך הפלילי.

 

לשיתוף המאמר

לשתף בפייסבוק
לשתף בלינקדין
לשתף במייל
לשתף בווצאפ

לקבלת עדכונים

לקבלת מידע נוסף ועדכונים חשובים בנושא

 
זמין כעת דילוג לתוכן