עצות וטיפים למתגרשים

ראשית ולפני שאתם מתחילים בהליך גירושין, קחו רגע לעצמכם. עצרו,קבלו החלטה מושכלת אם אתם באמת מבקשים להתגרש.

ניתן כמובן ואף מומלץ להתייעץ עם “אנשי שלומכם” – חבר טוב, בן משפחה קרוב או סתם אדם שאתם סומכים עליו ומכיר אתכם היטב.

שאול דבח – עורך דין גירושין בראשון לציון

עורך דין גירושין ומשפחה שאול דבח מייצג כמעט שני עשורים, זוגות בהליכי גירושין, בין אם בהסכם הדדי ובין אם כאשר רק צד אחד מיוצג, אין פעם, שעורך דין גירושין ומשפחה שאול דבח, לא יושב עם הלקוח ומברר, האם הדרך של גירושין היא אכן התשובה ואם כן, עורך דין גירושין ומשפחה שאול דבח מתווה את הדרך בה ינוהל ההליך תוך בניית טקטיקה ואסטרטגיה.

לעיתים קורה שבן זוג שמתחיל בהליך גירושין, לא התכוון להתגרש בעצם וכל רצונו היה להביא לשינוי בחיי הנישואין ו”להדליק נורית אזהרה” אצל בן/בת זוגו.

חשוב מאד לדעת שמרגע שהחל הליך הגירושין, גם אם בסופו של יום לא יצאו הגירושין אל הפועל, יש לכך השלכות ומשמעויות רבות, כגון הקשר כפי שיראה בעתיד וכדומה.

עורך דין גירושין ומשפחה שאול דבח, רואה אך ורק את טובת בני האדם שמגיעים אל משרדו, אותם לקוחות פוטנציאליים ועוד לפני שהם שוכרים את שירותיו, עורך דין דבח שאול, יושב עמם, מראיין ובוחן את האפשרויות – השקפת עולמו של עורך דין גירושין ומשפחה שאול דבח, היא שגם במחיר שהלקוח בסופו של יום יחליט שלא להתגרש ואולי “המשרד הפסיד תיק” – קודם כל חשובה היושרה המשפטית, ההגינות המוסרית והרצון לסייע לאדם במצוקה.

להלן מספר טיפים ו/או כללים שיש בהם לסייע ושנלמדו ונרכשו על ידי עורך דין משפחה וגירושין שאול דבח, במשך שנות הקריירה שלו בתחום המשפחה וגירושין ושמלווים אותו בדרך להצלחה בכל תיק ותיק אותו מנהל עורך דין דבח שאול במסגרת תיקי משפחה וגירושין.

הטיפ הראשון של עורך דין משפחה וגירושין שאול דבח – לפני פתיחה בהליך גירושין, שאלו את עצמכם מה אתם באמת רוצים ואיך ניתן להשיג זאת.

לא אחת מגיעים אל משרדו של עורך דין משפחה וגירושין שאול דבח, אנשים שלא ברור להם מה הם רוצים ולא יודעים “לשים את האצבע” על הבעיה ובוודאי לא על הפתרון הראוי.

עורך דין דבח שאול, מגדיש ללקוחות מזמנו, מברר אתם את כל השאלות הנדרשות, מציע לעיתים דרכי טיפול שיכולות למנוע את הגירושין ומעניק ללקוח הפוטנציאלי “חומר למחשבה”.

הטיפ השני של עורך דין משפחה וגירושין שאול דבח – לשכור עורך דין מתמחה בתחום – כאן באתר תוכלו להיוועץ עם עורך דין המתמחה בתחום הגירושין ומשפחה שאול דבח ואף לקיים פגישת היוועצות טרם פעולה.

החלטתם להתגרש. לאחר שבחנתם את המצב והחלטתם שאין ברירה פרט לגירושין, מגיע שלב חשוב מאד – שכירת שירותיו של עורך דין – חשוב מאד לא להקל ראש ולא להתפשר על ייצוג, אלא הטוב ביותר – במשרד שאול דבח עורך דין משפחה וגירושין, דוגלים במצוינות ובאוזן קשבת ושיתוף הלקוחות בכל קבלת ההחלטות.

בעידן של היום לכל אחד יש חבר, דוד, שכן שהוא עורך דין. ברוב המקרים הוא גם “העו”ד הכי טוב שיש”.

אל תמהרו ללכת שבי אחרי הצהרות כאלו. חשוב מאד שתשכרו את שירותיו של עורך דין המתמחה בתחום זה ובקי בכל רזי עולם הגירושין, כדוגמת עורך דין שאול דבח.

בזכות עורך דין בקי ומיומן תשיגו תוצאות טובות ותצאו מהליך הגירושין עם מירב הזכויות להן אתם זכאים.

הטיפ השלישי של עורך דין משפחה וגירושין שאול דבח – קור רוח, חשאיות ואיסוף כל פיסת מידע ואישור שיש בהם לסייע לכם בהליך הגירושין וכן להשיג תוצאות טובות בהסכם הגירושין.

בזמן שבין הפגישה עם עורך הדין שאול דבח ועד ליום בו יוגשו כתבי התביעה, עליכם לפעול באופן קר רוח ורציונאלי מול בן/בת הזוג וכן עליכם לאסוף מידע וחומר רב ככל שניתן. לדוגמא, תדפיסי חשבון בנק, חוזה מכר של דירת המגורים, תלושי שכר של בן/בת הזוג ועוד כאלו וכאלו אישורים שיש בהם לצייר את התמונה הכוללת של כלל הרכוש המשותף.

הטיפ הרביעי של עורך דין משפחה וגירושין שאול דבח – שמרו על הילדים מחוץ למשחק!!!

המלצתו של עורך דין משפחה וגירושין שאול דבח היא חד משמעית!!! לא להכניס את הילדים לקלחת הרותחת של הליך הגירושין.

אין זו קלישאה שהילדים הם הבטן הרכה והם הנפגעים העיקריים בהליך הגירושין.

תפקידכם הוא להימנע ככל שניתן לנסות “לגייס” את הילדים לצדכם באמצעות הטחת האשמות כנגד הצד השני או בדרכים אחרות.
ניסיון החיים ולאחר ניהול תיקים רבים ומורכבים במשך כמעט 20 שנה של ניסיון, עורך דין שאול דבח משפחה וגירושין, יכול לומר לכם בפה מלא, עירובם של הילדים רק יפגע בהם ולעיתים חוזר אליכם ומהווה חרב פיפיות.
מוטב כי יוסבר לילדים, ככל שגילם מאפשר להבין זאת כמובן, מה משמעות ההליך בו נמצאים ההורים וכי אין לכך שום קשר לאהבתכם את הילדים – חסכו אלפי שקלים של טיפולים לילדים בעתיד!!!.

הטיפ החמישי של עורך דין משפחה וגירושין שאול דבח – עצות קבלו מכולם. ייעוץ משפטי הולם קבלו רק מעורך הדין שלכם.

עצות “הדודות הטובות”. הרי ברור לכולם שכל אחד מהמכרים שלכם הוא מומחה גדול בתחום הגירושין והוא בטוח שהוא יודע הכי טוב מכולם מה טוב בעבורכם ואיך כדאי לכם לנהל את המערכה.

ברוב המקרים הכוונות הטובות של כל אותם בקיאים ומומחים במקרה הטוב לא מועילות ובמקרה הרע מובילות היישר אל ה….

שכרתם את שירותיו של עורך דין משפחה וגירושין שאול דבח. סמכו עליו. נהגו על פי עצותיו והוראותיו ותנו לו להוביל אתכם בדרך הטובה ביותר עד הגט

הטיפ האחרון של עורך דין משפחה וגירושין שאול דבח…

זכרו שניהול הליך גירושין כמוהו כמערכה חשובה. אולי אחת המערכות החשובות בחיים וזאת בין אם אתם ימתם אותה או שהיא נכפתה עליכם. 


השתדלו להתבונן על ככל האירועים מהצד ואל תתנו לאירועים להשפיע עליכם יתר על המידה.

 

אין לראות במאמר זה ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי.

כותב המאמר הינו עורך דין המתמחה בדיני משפחה וגירושין ומייצג בכל הערכאות.
משרד : משה לוי 11 (בית UMI), קומה 4 – ראשל”צ.
טלפון רב קווי: 03-5094509 פקס :153-3-5096509
נייד למקרי חירום וייעוץ דחוף: 0522-340999
בקרו באתר המשרד בכתובת : www.ds-lawyer.co.il

שוטר מעכב אזרח צעיר

התכנים באתר זה הינם פרי עטו של עורך דין שאול דבח, אשר תחום התמחותו הינו דיני גירושין משפחה  על כל סוגי הנושאים ובכל הערכאות השיפוטיות לרבות בתי משפט לנוער ובתי דין למשפחה.

משרד ראשי: רחוב משה לוי 11, ראשל”צ.
טלפון רב קווי: 03-5094509, פקס :153-3-5096509
נייד למקרי חירום וייעוץ דחוף: 052-2340999
בקרו באתר המשרד בכתובת: www.ds-lawyer.co.il

לשימת לב: אין לראות בתכנים המובאים באתר זה ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי. 

זכרו!!! ככל שתקדימו ותסתייעו בייעוץ משפטי ראוי, כך תקטינו את חשיפתכם לסכנות הטמונות בהליכי משפחה.

 

לשיתוף המאמר

לשתף בפייסבוק
לשתף בלינקדין
לשתף במייל
לשתף בווצאפ

לקבלת עדכונים

לקבלת מידע נוסף ועדכונים חשובים בנושא

 
דילוג לתוכן