עבירות סמים – שימוש, אחזקה וסחר בסמים​

חלק ניכר מהציבור ובפרט בני הנוער מתקשים להפנים את העובדה שגם “פעם אחת” ושימוש “בסם קל” מהווים עבירה פלילית שהמחוקק רואה בה נגע שיש להלחם בו בכל הכח. ראו הוזהרתם. אין בישראל סם מותר לשימוש. לא לבד ולא עם חברים. החוק אוסר איסור גורף ומוחלט על שימוש בסמים מכל סוג שהוא.

משרד עו”ד פלילי שאול דבח מתמחה בתחום הפלילי, לרבות עבירות סמים. למשרדנו רשימה של הצלחות בייצוג נאשמים בתחום של עבירות סמים. ייעוץ משפטי יעיל ואיכותי משלב החקירה במשטרה ועד לדיון בבית המשפט.

מה היא פקודת הסמים?

פקודת הסמים המסוכנים {נוסח חדש}, התשל”ג – 1973 – זהו החוק שבעצם מסדיר את כל התחום של עבירות סמים והטיפול בעברייני סמים. בחוק כמובן כתוב בצורה שלא משתמעת לשתי פנים מה מותר ומה אסור (תאמינו לי מהכרה מעמיקה של החוק כמעט ואין דברים מותרים כשזה נוגע לסמים) וכן מה העונשים בגין כל עבירה על החוק.

עבירות סמים – סוגי העבירות:בעבירות על פקודת הסמים ניתן להבחין בכמה עבירותעקריות וחומרתן משליכה כמובן על רף הענישה.

גידול סם והחזקת סם.
שימוש עצמי בסם.
גידול סמים ואחזקת סמים שלא לשימוש עצמי.
סחר בסמים.

בהמ”ש מבקש להעביר מסר לציבור כי שלום הציבור בכלל ושלומו האישי של כל אדם באשר הוא ועל כן מתייחס בחומרה לתחום של עבירות סמים עם דגש מיוחד על עבירות של סחר בסמים ומשית עונשי מאסרבפועל ממושכים.

בהמ”ש מבקש באופן זה להתריע ולהרתיע את העבריין הפוטנציאלי, לבל ייתן דרור לגחמותיו וירסן את עצמו טרם השימוש בסם המסוכן או והחמור מזאת הפיתוי לעשיית כסף קל והסחר בסמים.

התכנים באתר זה הינם פרי עטו של עורך דין שאול דבח, אשר תחום התמחותו הינו המשפט הפלילי על כל סוגי העבירות ובכל הערכאות השיפוטיות לרבות בתי משפט לנוער בתי דין צבאיים, דיוני מעצרים וליווי בחקירות משטרה ומצ”ח.
במידה ונעצרת ו/או זומנת לחקירה במשטרה ו/או הוגש נגדך כתב אישום, הנך מוזמן לפנות למשרדי באמצעות הטופס ליצירת קשר בתחתית הדף, או באמצעות אחד מפרטי הקשר הבאים:

משרד ראשי: רחוב משה לוי 11, ראשל”צ.
טלפון רב קווי: 03-5094509, פקס :153-3-5096509
נייד למקרי חירום וייעוץ דחוף: 052-2340999
בקרו באתר המשרד בכתובת: www.ds-lawyer.co.il

לשימת לב: אין לראות בתכנים המובאים באתר זה ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי. יודגש כי בכל הסתבכות עם רשויות החוק, יש להיוועץ לאלתר בעו”ד המתמחה בתחום הפלילי וזאת לשם קבלת ייעוץ משפטי ראוי, טרם קבלת החלטות בדבר התנהלות החשוד מול משטרת ישראל ו/או התנהלות נאשם מול הפרקליטות ובתי המשפט.

זכרו!!! ככל שתקדימו ותסתייעו בייעוץ משפטי ראוי, כך תקטינו את חשיפתכם לסכנות הטמונות בהליך הפלילי.

 

לשיתוף המאמר

לשתף בפייסבוק
לשתף בלינקדין
לשתף במייל
לשתף בווצאפ

לקבלת עדכונים

לקבלת מידע נוסף ועדכונים חשובים בנושא

 
זמין כעת דילוג לתוכן