עבירות מין באחיין

   עורך דין דבח שאול – מומחה למשפט פלילי – גירושין ומשפחה.

להלן אירוע קשה בו עורך דין שאול דבח ייצג גבר צעיר, תלמיד ישיבה מצטיין, בן למשפחה נורמטיבית, בתיק עבירות מין קשות אלימות במשפחה שבוצעו לכאורה על ידו כנגד בנה של אחותו, אחיינו, המוגדר בחוק “חסר ישע” – התיק נסגר בפרקליטות ללא הגשת כתב אישום!!!

 

עבירות המין ככל שמדובר בקטין ו/או חסר ישע, הינן עבירות מסוג פשע ובוודאי כאשר העבירות המבוצעות, מוגדות על פי החוק כעבירות בתוך המשפחה.

 

להלן דוגמא לעבירות מין מספר החוקים, עבירות שהרשעה בהן מובילה למאסר בפועל מאחרי סורג ובריח.

 

יודגש שהרשימה שלהלן אינה מתייחסת ישירות לעבירות מין בתוך המשפחה, אך כמצוות המחוקק, כל עבירה שמוגדרת כעבירה בתוך המשפחה, רף הענישה בגינה הינו גבוה יותר ובתי המשפט מקשיחים ידם עת באים ליתן ולגזור את דינו של נאשם שהורשע בביצוע העבירות.

 

 

ý     עבירה לפי סעיף 347 (ב’) לחוק העונשין תשל”ז – 1977 – מעשה סדום בקטין בן משפחה/בחסר ישע שבאחריותו בנסיבות סעיף 351 (א’) לחוק.

 

ý     עבירה לפי סעיף 348 (ב’) בנסיבות 345(ב’) (1) שענייניו 345 (א’) (3) לחוק העונשין תשל”ז – 1977 – מעשה מגונה בנסיבות אינוס – בקטין מתחת לגיל 14.

 

ý     עבירה לפי סעיף 351 (ג’) (1) לחוק העונשין תשל”ז – 1977 – מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל בן משפחה/בחסר ישע שבאחריותו בנסיבות סעיף 348 (א'(וסעיף 345 (א’) (3).

 

אירוע שהטיפול המשפטי המורכב על ידי עורך דין שאול דבח, הסתיים לאחרונה, ממש ב ימים האחרונים, שבו חשוד במסכת עבירות מין קשות, לרבות אינוס של אחיינו הקטין בהודעת הפרקליטות על סגירת התיק וגניזתו ללא הגשת כתב אישום פלילי כנגד החשוד – כתב אישום לו היה מוגש כנגדו ולו היה מורשע, היה בוודאי שולח את הנאשם לשנים רבות מאחרי סורג ובריח.

 

החשוד שכר את שירותיו של עו”ד שאול דבח, מומחה למשפט פלילי עם התמחות ייחודית בעבירות מין, עבירות מין בקטינים, עבירות מין במשפחה ועבירות מין בחסרי ישע.

 

לאחר שעורך דין דבח שאול, בחן את הנסיבות והראיות ואף ייעץ לחשוד, טרם מסירת גרסתו למשטרה והצליח לשחררו ללא שייעצר החל המאבק המשפטי לטיהור שמו וזאת בזמן שהחשוד מנהל את מאבקו להוכחת חפותו ללא כל מגבלה שהושתה עליו והמשיך בשגרת חייו הנורמטיבית.

 

במקרה האמור, עלה בידי עורך דין דבח שאול, ללמוד שבעצם התלונה כנגד הלקוח של המשרד, היא לא יותר מטקטיקה משפטית ו”הכנת הקרקע” כנגד אימו של קטין, אחותו של החשוד, שהגיש הגרוש של האם, אביו של הקטין, למשטרת ישראל.

 

המדובר לכל בר דעת, ידיעה כוזבת לפיה לקוח המשרד, דודו של הקטין, האח של האם, בחור ישיבה, נורמטיבי לחלוטין, עבר עבירה פלילית כזאת או אחרת בקטין, אחיינו האהוב, עימו מתגורר בבית הוריו של המבקש, סבו וסבתו של הקטין.

 

בהמשך הדרך עלה בידי עורך דין דבח שאול להוכיח מעל לכל ספק סביר, שמדובר כניסיון של המתלונן, נסה להפעיל מכבש לחצים על האם, באמצעות ניסיון נואל ובזוי להכפיש את שמו של אחיה, למען תעשה ויתורים בתיק המתנהל בין למתלונן בבהמ”ש לענייני משפחה.

 

הייחודיות של עבירות מין בקטינים ובוודאי בתוך המשפחה, שרובן של העבירות המבוצעות, קורות בחדרי חדרים, מבלי שיש להן עדים ואם הדבר נחשף זה קורה בדיעבד, בשל התנהגות של קורבן העבירה ו/או פגיעה פיזית בו שמתגלה למי מבני המשפחה.

 

גם אחרי שבן משפחה מתוודע לסיטואציה, בן קטין ממשפחתו לכאורה נפגע על ידי בן משפחה אחר, הדבר אינו דומה לידיעה וגילוי של עבירה אחרת, גניבה למשל, המדובר בטלטלה נפשית קשה שמפרקת משפחות הלכה למעשה ונדרשת עוצמה וכוח נפשי לבוא ולהציף את מסכת האירועים – הרי מדובר במשפחה.

 

בסופו של יום כאמור לעיל, החשוד, לקוח המשרד, נוקה מכל חשד ורבב ויכול להמשיך בשגרת חייו, כאדם נורמטיבי, שומר חוק.

 יש לכם מקרה דומה ? אל תהססו לפנות לעורך דין המומחה בדין הפלילי

התכנים באתר זה הינם פרי עטו של עורך דין שאול דבח, אשר תחום התמחותו הינו המשפט הפלילי על כל סוגי העבירות ובכל הערכאות השיפוטיות לרבות בתי משפט לנוער בתי דין צבאיים, דיוני מעצרים וליווי בחקירות משטרה ומצ”ח.
במידה ונעצרת ו/או זומנת לחקירה במשטרה ו/או הוגש נגדך כתב אישום, הנך מוזמן לפנות למשרדי באמצעות הטופס ליצירת קשר בתחתית הדף, או באמצעות אחד מפרטי הקשר הבאים:

משרד ראשי: רחוב משה לוי 11, ראשל”צ.
טלפון רב קווי: 03-5094509, פקס :153-3-5096509
נייד למקרי חירום וייעוץ דחוף: 052-2340999
בקרו באתר המשרד בכתובת: www.ds-lawyer.co.il

לשימת לב: אין לראות בתכנים המובאים באתר זה ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי. יודגש כי בכל הסתבכות עם רשויות החוק, יש להיוועץ לאלתר בעו”ד המתמחה בתחום הפלילי וזאת לשם קבלת ייעוץ משפטי ראוי, טרם קבלת החלטות בדבר התנהלות החשוד מול משטרת ישראל ו/או התנהלות נאשם מול הפרקליטות ובתי המשפט.

זכרו!!! ככל שתקדימו ותסתייעו בייעוץ משפטי ראוי, כך תקטינו את חשיפתכם לסכנות הטמונות בהליך הפלילי.

 

לשיתוף המאמר

לשתף בפייסבוק
לשתף בלינקדין
לשתף במייל
לשתף בווצאפ

לקבלת עדכונים

לקבלת מידע נוסף ועדכונים חשובים בנושא

 
זמין כעת דילוג לתוכן