עבירות המתה

משרדנו מעניק יעוץ משפטי מקצועי במשפט הפלילי ומתמחה בעבירות המתה.

עבירות המתה אלו הכוללות את העבירות הקשות ביותר כדוגמת: רצח, הריגה, גרם מוות ברשלנות, שידול או סיוע להתאבדות, ניסיון לרצח וכדו’.

מדובר בעבירות שהעונש על חלקן, עשוי להסתיים במאסר עולם ולכן, החשיבות הרבה, בפניה ליעוץ משפטי כבר בשלב הראשוני.

חשוב לזכור כי על אף חומרת עבירות ההמתה, לכל אדם, קיימת ועומדת “חזקת החפות” הקובעת כי כל אדם הוא בגדר זכאי עד אשר אשמתו תוכח מעבר לספק סביר.

אנו מלווים כל לקוח, עם צוות משפטי מיומן, באופן אישי, בדיסקרטיות, תוך התייחסות לכל פרט ולו הקטן ביותר, אשר עשוי להשפיע על התוצאה המשפטית.

הניסיון המשפטי שלנו, בתחום הפלילי, הינו הכלי העיקרי המשמש אותנו בטיפול בתיקים פליליים של עבירות המתה, כאשר אנו במשרד, עומדים לרשות הלקוחות בניהול התיק, על כל שלביו, באמינות, יסודיות וראיה משפטית רחבה ,עדכנית ומעמיקה.

התכנים באתר זה הינם פרי עטו של עורך דין שאול דבח, אשר תחום התמחותו הינו המשפט הפלילי על כל סוגי העבירות ובכל הערכאות השיפוטיות לרבות בתי משפט לנוער בתי דין צבאיים, דיוני מעצרים וליווי בחקירות משטרה ומצ”ח.
במידה ונעצרת ו/או זומנת לחקירה במשטרה ו/או הוגש נגדך כתב אישום, הנך מוזמן לפנות למשרדי באמצעות הטופס ליצירת קשר בתחתית הדף, או באמצעות אחד מפרטי הקשר הבאים:

משרד ראשי: רחוב משה לוי 11, ראשל”צ.
טלפון רב קווי: 03-5094509, פקס :153-3-5096509
נייד למקרי חירום וייעוץ דחוף: 052-2340999
בקרו באתר המשרד בכתובת: www.ds-lawyer.co.il

לשימת לב: אין לראות בתכנים המובאים באתר זה ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי. יודגש כי בכל הסתבכות עם רשויות החוק, יש להיוועץ לאלתר בעו”ד המתמחה בתחום הפלילי וזאת לשם קבלת ייעוץ משפטי ראוי, טרם קבלת החלטות בדבר התנהלות החשוד מול משטרת ישראל ו/או התנהלות נאשם מול הפרקליטות ובתי המשפט.

זכרו!!! ככל שתקדימו ותסתייעו בייעוץ משפטי ראוי, כך תקטינו את חשיפתכם לסכנות הטמונות בהליך הפלילי.

 

לשיתוף המאמר

לשתף בפייסבוק
לשתף בלינקדין
לשתף במייל
לשתף בווצאפ

לקבלת עדכונים

לקבלת מידע נוסף ועדכונים חשובים בנושא

 
זמין כעת דילוג לתוכן